Tävlings Resultaten

Dåså, nu har jag lottat ut vinnarna av vår mega tävling! Vi hade 5 vinnare då en av de vann biljetter till Hovet!! Så grattis till dem här 5 personerna....

*trumvirrvel*

Vinnaren av två biljetter till hovet:

Sabina E.

Vinnarna av Eclipse posters är:

Patricia H.
Matilda O.
Alice B.

Vinnaren av Twilight Bakom Kulisserna är:

Amanda A.

Till er som vann: Innom kort kommer ni få ett mail som ni ska svara innom några dygn, annars väljer jag en annan vinnare. Speciellt du Sabina, för att fan eventen är snart! :) Så att svara på era mail så fort som möjligt!

Till er som inte vann: Ge inte upp! Ni ser själva att jag har tävlingar då och då, och chansen att vinna är stor!

Tack till Dischop som sponsrade med posters!!

Om någon är intresserad av svaren på frågorna så ska jag lägga upp dem! Det var en hel del som svarade fel...

1. Bilen hette Mercedes Guardian.
2. Bellas och Edwards första dejt är i kapitlet som heter Port Angeles, 8.
3. Citaten finns i kapitel 4, Natur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0