När får man köa till Hovet?

Här kommer lite information om fan eventet på Hovet:

När får man köa?

Zap Events, som är med och arrangerar eventet skriver så här:

Det har inkommit oerhört många frågor från publik till både oss & Hovet angående om när dom får börja köa för evenemanget.

Vi öppnar upp dörrarna klockan 16.00, kommer att finnas skyltar utsatta i samband med insläppet för parkett biljetter (Blåa) & V.I.P. biljetter (Gula).

Klockan 07.00 tidigast kan fans börja köa samma dag som evenemanget.


Igår hörde jag också att eventet skulle hålla på i 2 timmar!!! Ska se om jag kan få det bekräftat. :)

Textkälla || TwilightSweden


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hiihiihhh jag är med i en tävling om Twilight Fan Event den 21.

Man kan tävla om Meet & Greet och VIP biljetter på twilight.mtv.se

Jag lovar det kommer bli helt awsome där!!



Ställ upp tjejen!!

2010-06-17 @ 02:23:19
Postat av: Anonym

what?!

Varför ska man köa om det är bestämda platser? :OO

2010-06-17 @ 12:16:58
URL: http://kristenjaymesstewart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0