Ett annat sätt att vinna biljetter till fan-eventen!

Jag loggade in på SF.se (jag e BIOklubbs medlem) och såg att man kan vinna biljetter till fan-eventen där med. Och allt man ska göra är bara skriva en liten motivation och svara på en lätt fråga! Så ni som vill vinna biljetter och är BIOklubbs medlemmar logga in och gör det nu!

Och en tjej frågade om jag kunde lägga upp vinnarna. Och det kan jag göra! Men det verkar som om de som vann fick ett mail. I alla fall så skrev TS att de kommer lägga upp vinnarna imorgon. Jag kan skriva alla vinnarna här!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för att du la upp alla vinnare! <3

även om jag inte fick några biljetter XD

2010-06-02 @ 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0