Backstage från The Tonight Show med Rob och Emma

AHAHAHAAHAH!!!! Gud vad jag skrattade! En video från The Tonight Show, backstage. OMG! Ni får se själva för att förstå!



En annan sak om vi nu snackar om Emma Roberts och Robert Pattinson. Som ni kanske vet så erkände hon på shown att hon är Team Jacob. Fine! Det är väl klart att alla är olika. MEN, efter det startade ett "krig" på twitter. Arga fans började twittra till Emma och säga hur taskig hon var (ännu fulare saker). Efter det raderade hon sitt twitter konto! :o

Jag menar hallå? Varför ska man börja hacka på någon om man är Team Jacob eller Team Edward? Man blir verkligen besviken på sånna fans... Men ja ja, gjort är gjort.

Videokälla || Twifans

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja precis båda är bra människor. Alla har väl olika smak och hon var ju bara ärlig!!!! Jag har alltid varit team edward men kan liksom inte ogilla tay ( jacob ) så det senaste veckorna har jag varit switzerland! Båda är underbara männiksor

2010-06-19 @ 10:03:05
URL: http://dasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0