Jag ger mig av till London!

Hejsan alla bloggläsare ett litet meddelande från Laura! :]

Imorgon kommer jag åka iväg till Robs hemstad, London. Jag kommer vara borta i 8 dagar. Det vill säga att jag kommer hem nästa onsdag. Förlåt att jag inte har sagt det innan. I alla fall så ska jag se till att hitta så mycket Twilight relaterade saker som möjligt och fotografera det så att ni kan se det sen! :]

Caroline kommer hålla bloggen uppdaterad, så ni kan fortfarande komma tillbaka för nyheter! :]

Kram till alla er underbara läsare! Tack för er stöd!

Vi hörs snart.

PS. Jag kanske lägger upp något litet inlägg då och då. Kanske uppdatering eller bilder från London.

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0