Var kan man köpa Twilight saker?

En läsare på bloggen undrade var man kunde köpa Twilight och New Moon saker. Jag kan berätta dem hemsidorna som jag vet. Här kommer både svenska och engelska.

DISCSHOP - Där finns faktiskt det mesta, och där är inte så dyrt. [Svensk]
CDON - Där kan ni ju bara köpa böckerna, ljudböckerna och filmerna, men jag kan säga att det är en bra sida, det är väldigt lätt att beställa. [Svensk]
CloseUp - Där finns jättemycket skitbra saker!!!! Priserna e nja... Kanske samma som i sverige, men frakten är dyr!!! [Tysk, men man kan ändra till engelska]
Twilightgrejer - Jag vet inte om man kan precis köpa saker därifrån, men personen som ägen hemsidan uppdaterar ofta var man kan hitta olika tidningar och Twilight saker. [Svensk]
Ebay - Ja det gamla vanliga... Mycket grejer, man kan till och med hitta skådisarna signaturer. :) Där finns allt och lite till, hittade en gång Bellas jacka... Men det är ganska komplicerat att skicka hem det och beställa. [Amerikansk]
Amazon - Där finns också allt och lite till, kika in, har inte testat att betälla därifrån faktiskt... [Amerikansk]
CafePress - Där trycker dem t-shirtar, där finns över 20 000 olika saker att välja, såg att dem lägger tryck på andra saker också. Men i alla fall, stor valmöjlighet där. [Amerikansk]

Ja... Det är alla som jag vet. ^^ Är det någon annan som vet någon sida, skriv det i kommentarerna så lägger jag upp det! :)

EDIT: Läsaren Isabella tipsade om några andra hemsidor. Och ni vill köpa några 'Bella' armband kan ni klicka här eller här. [OBS. sidorna är amerikanska] Tack Isabella! ^^

Kommentarer
Postat av: isabella

där finns två sidor där jag köpte ett armband med typ en baseboll, ett piano, bellas bil typ lite sånt roligt :)

de två sidorna hette:

http://www.twilightgrejer.se/2009/09/11/handgjorda-armband-eclectic-outlet/



det här armbandet har jag beställt:

http://www.bellamerce.com/catalog.php?item=119



http://bellatwilightshop.com/Twilight-Inspired-Sterling-Silver-Bracelet-with/M/B001PRP6X8.htm



OBS de två sista är amerikanska sidor så de är JÄTTEdyra :) men riktigt bra grejjer där!

2010-01-21 @ 18:06:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0