TÄVLINGS RESULTATEN!!!

Hejsan!! Igår skulle jag då välja ut vinnarna för tävlingen, och jag skulle minska antalet för lottningen, tro mig... Det var svårt! Jag fick bokstavligt talat huvudvärk. Men i alla fall så har jag lottat vinnarna. Och det finns nere i videon.
Hahha och ja jag spelade in det. XD Ursäkta alla talfel och sånt, och förlåt om jag utalade någons namn fel. :)
Det var svåra namn kan jag säga. :D



GRATTIS TILL VINNARNA!!! Kan ni vara snälla och skicka ett mail till mig och skriva vilken poster ni skulle vilja ha, skriv två stycken, det kommer vara svårt att dela ut för det verkar som om alla är Team Jacob. XD Men jag ska göra mitt bästa! :)

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Marija

AAAAHHH jag kan inte fatta att jag vann något xD hehe du är defenitivt INTE den första som har utalat mitt efternamn fel :P

BTW cool video (y)

TACK SÅ MYCKET! :D

2010-01-07 @ 16:20:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0