Sänds Peoples Choice Awards live?

Som dem flesta av er kanske vet, så kommer People Choice Awards att sändas live inatt. De flesta har kanske kanalen STAR där det kommer att gå... Men det finns vissa som jag som inte har det. :D



Galan sänds klockan 3 på natten!!! Om ni vill se förberedelserna från röda mattan kan ni klicka här. Än så länge har jag inte hittat någon länk som man kan se på galan. Men jag lägger upp det så fort jag hittar det! :)
Om ni ser att jag är lite trög gå in på TwilightSweden det kan hända att dem har hittat någon länk.

Som sagt hittar jag något, då jag ska säga till er så fort som möjligt! :)

Kommentarer
Postat av: [sofia - foto, design]

Mysig blogg :)

2010-01-07 @ 02:28:57
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0