Robert och Kristen är i Ventnor (England)

Ni kommer kanske ihåg att jag innan lade upp bilder på Robert och Kristen med en fan i England. Då var jag inte så säker att dem var där.. Men idag hittade jag det här på Twifans:

Ventnor is located on the Isle of Wight . Which is an island that is in the south of England. You can see that it was "The Boxing Day" .. Which happens the day after Christmas. The exact location is outside Somerfield, a supermarket chain in England.



Det är vid samma affär Rob och Kristen blev fotograferade med hon tjejen. Och det var dan efter jul som det står beskrivet.
Ja.. Det är möjligt!!! *Laura is happy*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0