Robert hjälper dem i Haiti

Som ni vet så har det hänt en förfärlig katastrof i Haiti... Och idag hörde jag på nyheterna att det blev en efterskal idag (eller igår). I alla fall... Det har typ startats en grej... Man kan ringa skådisar på en speciell nummer och skänka pengar. Jag vet inte hur jag ska förklara... Kändisar sitter i ett rum med telefon och människor ringer in.



Det jag då skulle komma till är att Robert Pattinson har också skrivit på att göra det:

'"the Twilight star has signed on for Friday's Hope for Haiti telethon. As of right now, it looks like Rob will be the sole presenter in London with performances by Jay-Z and Bono."'

Läste att Anna Kendrick ska också göra det.

Kommentarer
Postat av: Kristen Stewart Crew

sv:

Malmö?



du kanske kom ihåg (bellacullen@bdb) vi skulle träffas förra året vid triangeln fast jag hade inte ditt nr så vi gjorde aldrig det.

2010-01-20 @ 20:37:30
URL: http://kristenjaymesstewart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0