Mina tankar om The Runaways

Då så, nu har jag suttit här i 3 timmar och läst The Runaways manuset. Jag kan säga att filmen kommer bli fantastisk!



Kristen Stewart och Dakota Fanning är helt fantastiska i filmen. Tycker att dem passar perfekt i rollerna, speciellt Kristen, för att det är liksom hennes stil...



Jag kan faktiskt förstå nu varför filmen är från 18 år (i USA då). Där är väldigt många svärord och många sex/hångel scener både mellan dem manliga och den kvinliga karaktärerna. Där finns också väldigt mycket alkohol och droger.

I alla fall så skulle jag jättegärna vilja se filmen. Jag tycker att i Sverige kan dem sätta 15 års-gräns. Nu vill jag inte vara taskig mot dem yngre, för att jag är faktiskt en av dem, men filmen är tyvärr inte avsedd för dem unga.

Jättebra film kommer det bli! Och Cherrie och Joan är bäst!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag kommer se den ändå!!! xD

2010-01-08 @ 10:58:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0