Bellas Box

En annan bloggläsare tipsade mej om det här... BELLAS BOX på CDON!!!!! OMFG!!! Det finns ute på CDON nu! Den kostar 300 spänn men kolla vad man får med! :o



• The remaining added value (122 min):

• Deleted Scenes: (15 min)

Bella's Birthday Cake (:21)

Driving Home From Party (1:00)

Waking in the Woods (2:34)

Charlie Puts Bella in Bed (1:15)

Bike Crash (1:05)

Bella's Nightmare and Chat w/ Charlie (4:12)

Remembering the Meadow (2:04)

Mike is Left at Cinema (:58)

I'm Here If You Want to Talk (:51)

Victoria Driving (1:38)

Jake Drives Bella Home (5:05)

• Edward Fast Forward (30 min)

• Jacob Fast Forward (33 min)

• Interview with the Volturi(12 min)

• Fandimonium(7 min)

• The Beat Goes On: The Music of New Moon (5 min)

• Frame by Frame: Storyboards to Screen (15-20 min)

Boxen inehåller dessutom: 2 st poster, bokmärken, 6 st vykort och 2 st armband.

Alltså där är hela 3 skivor!!! :O Ska tvinga mamma att beställa det!!!! Det e ju värt!!! Tänk, bara 2 posters kostar mer än 200 spänn!! :o BESTÄLL DET HÄR!

[Tack till Caroline som tipsade om det här! :)]


Kommentarer
Postat av: Caroline

Har beställt den :DDD <3 Det var så lite så ^^ <3

2010-01-20 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0