Vad finns i Bellas Box?

Som ni kanske vet så ska det släppas en 3 disc edition här i Sverige som heter Bellas Box, och här kommer några bilder av vad som kommer finnas i den:





TwilightSweden har skrivit en väldigt bra författning av vad som kommer med i dem tre skivorna. Man undrar liksom vad kan det finnas i TRE skivor, men nu kan ni få läsa det här:

Disc 1: The feature film + commentary

Disc 2: Total selected added value (128 min):

- 6-part Documentary: (65 min) Life After TwilightChris WeitzTakes the HelmThe Subtle DetailsTime to ShineTricks of the TradeReady for the World

- Music Videos: (12 min)Death Cab for Cutie -Meet Me On the EquinoxAnya Marina -Satellite HeartMuse -B&W rehearsal footage ofI Belong To YouMute Math -Spotlight (from Twilight Soundtrack)Team Jacob and Team Edward

- Becoming Jacob(6 min)

- Introducing the Wolf Pack (9 min)

- Shooting in Italy (7 min)

- Extended Scenes: (29 min)

ShoolCorridor Extended (1:20)

English Class Extended (1:26)

Carlisle Stitches Bella Extended (2:54)

Scrap Metal Extended (3:00)

Start of Cinema Lobby Extended (1:27)

Phoning Jake Extended (1:00)

Meeting Laurent Extended (4:54)

Jake in Bella’s Room Extended (5:00)

Outside Emily’s Extended (1:28)

Leaving for Italy Extended (:27)

Edward Meets VolturiExtended (2:38)

Home from Italy Extended (2:34)

I See you’re Still Alive Extended (:41)

 

Disc 3:

• The remaining added value (122 min):

• Deleted Scenes: (15 min)

Bella’s Birthday Cake (:21)

Driving Home From Party (1:00)

Waking in the Woods (2:34)

Charlie Puts Bella in Bed (1:15)

Bike Crash (1:05)

Bella’s Nightmare and Chat w/ Charlie (4:12)

Remembering the Meadow (2:04)

Mike is Left at Cinema (:58)

I’m Here If You Want to Talk (:51)

Victoria Driving (1:38)

Jake Drives Bella Home (5:05)

• Edward Fast Forward (30 min)

• Jacob Fast Forward (33 min)

• Interview with the Volturi(12 min)

• Fandimonium(7 min)

• The Beat Goes On: The Music of New Moon (5 min)

• Frame by Frame: Storyboards to Screen (15-20 min)

Boxen inehåller dessutom: 2 st poster, bokmärken, 6 st vykort och 2 st armband.

 

SHIT VAD BRA!!! I den andra skivan får vi en massa extended (förlängda) scener. Och där finns en massa coola scener som jag har viljat se, som den där Edward och Bella ska ta sig hem från Italien och skolkoridoren verkar vara en rolig scen. :)

 

Shit jag kan inte vänta tills jag får min box!!!! ^^ Ni kan fortfarande beställa den på CDON, på discshop är dem stul för tillfället tror jag.

[Källa: TwilightSweden]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0