Robert och Kristen flyger tillbaka till NYC

OMG!! Först: Jag är lite hyper!! För att: Jag flög från och till Heathrow i somras!! OMG!! Usch, jag vet inte hur jag ska förklara! Kan någon förstå?! XD

Robert Pattinson och Kristen Stewart sågs på Heathrow flygplats i London idag, dem tog flyget tillbaka till New York tillsammans.



Och så landar dem i NYC, vi kan bland annat se Robs kompis Tom med dem.






Rob är tillbaka för att börja Remember Me promotingen, och Kristen... Kanske något med The Runaways? Det skulle vara kul att se Kristen på Remember Me premiären! ^^

OMG!! Jag känner hur jag faller mot Robsten sidan.... Hur kan det vara att dem åker tillsammans? Okej då, klart kompisar kan göra det. Jag skulle åkt med en kompis.. :D OMG! Alltså det här dödar mig! XD

[Källa: Twifans]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0