Kristens ''touch'' på Robs axel

Hur var Robs reaktion när Kristen vann Risign Star? Hmm... Först så kan vi börja då hennes namn kom upp som vinnare. En tjej på Twifans var med på galan och satt bland åskådarna. Hon iaktog Kristen när hon skulle upp på scenen.

Hon säger såhär:

''When her name was called out as the winner of the award, she walked up the aisle and placed her hand on Robert Pattinson's shoulder as she continued towards the stage. He just smiled and nodded at her.''

Alltså: När hon gick upp på scenen, förbi Robert Pattinson lade hon sin hand på Robs axel, han nickade och log mot henne.

Sammanträffande? Eller var det meningen? Själv tyckte jag att det var väldigt gulligt och vänligt, men kan det vara något mer? Kanske något romantiskt..? Det kan vi inte svara på.

Senare berättar hon där tjejen att när Kristen talade på scenen småskrattade Rob hela tiden. :) Det vet vi ju att han alltid gör, när Kristen talar på galor (ex MTV Movie Awards). Och det såg jag själv på galan, när jag kollade igår, efter att hon har pratat visade dem Rob, och han satt och småskrattade:



Senare, på efter festen frågade en reporter vad han tyckte om att Kristen vann. Svar:



Och senare som vi såg så åkte de iväg i samma bil...

Ja och vad kan allt det här betyda? Vänner? Bästa vänner? Eller ett par? :) Ni får gärna skriva era åsikter i kommentarerna. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0