Kellan deltar i Petas organisation

Vi alla vet att Kellan Lutz är en stor djurälskare. Och nu deltar han i en organisation som heter Adopt A Dog, Don’t Buy.



Alltså jag är verkligen så stolt över Kellan!! Alltså hur han pratar om Kola, man vill nästan bara börja böla eller springa till sina föräldrar och säga: Jag vill adoptera en hund!!!



Det är otroligt hur mycket han älskar sin hund Kola. Alltså uttrycket i hans ögon, man ser hur mycket han älskar henne. Även om vi nu pratar om en hund, så är det ändå en levande varelse. Och det är otroligt!!!! Vi är stolta över dig Kellan! Och om jag nu ska skaffa hund så ska jag adoptera en! Jag lovar!

[Källa: Eclipse Movie]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0