Se Vampires Suck

Någon som känner för att se Vampires Suck filmen? Jag har en länk här! Det finns spansk text, men skit i den! :)

För att ladda ner [klicka här]

Ni som ser på filmen och ser på Vampire Diaries kommer nog märka en sak. Lexi som spelar i TVD spelar och Rachel [Victoria] i Vampires Suck. Hur kul är inte det!! Jag kände också igen många andra ansikten av Disney stjärnorna. Hahha lite kul faktiskt. Och jag måste säga att killarna som spelar Edward och Jacob är asheta!!!! *O*

Arielle Kebbel spelar Lexi i Vampire Diaries och Rachel i Vampires Suck

Länkkälla || SweetDKVampires

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :D

Jag rekomenderar lite bra bloggar på min egen blogg :)

Jag har rekomenderat taylorlautnerdaily men jag gillar eran blogg också , så jag undrar om det är okej? :)) Okej jag undrar om jag får ta headern så att de kan trycka på så de kommen till denna blogg :)

2010-08-04 @ 20:42:07
URL: http://thetwisagalover.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :D

Jag älskar eran blogg ;)

Men jag skriver en kommentar när inlägget är klart :D

2010-08-04 @ 21:32:31
URL: http://thetwisagalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0