Tävlings Resultaten

Dåså... Nu har jag lottat tre vinnare av Book2go!
Och dem blev....

Elin L.
(nr. 25)
Pauline (nr. 7)
Wilma S. (nr. 45)

Grattis tjejer! Ni har fått ett mail svara så fort som möjligt. För att om ni inte svarar innom en vecka då kommer jag dra någon annan vinnare!

Till er som inte vann: bli inte ledsna! Glöm inte att Eclipse närmar sig... Och med det närmar sig nya merchandise. Mer än så kan jag inte säga!!

Så kom tillbakan för mer! :)

Tack till Earbooks som sponsrade bloggen, utan dem skulle jag inte kunna dela ut dem här fina priserna!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis tjejer! :D

2010-04-19 @ 07:17:34
URL: http://tthettwilightssaga.blogg.se/
Postat av: johanna

hejz!

najs för de som vann, kan knappt vänta tills eclipse kommer ut!!! :D coolt att du är sponsrad! hur stor är du, om man säger så lixom, hur många lixom.... usch vad svårt det här var då! hur många vet att du delar ut twinews om man säger så?

2010-04-19 @ 20:34:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0