GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN KRISTEN!!

Idag är det Kristen Stewarts födelsedag! Hon fyller 20! Det känns som om det var igår hon var 17 och spelade in Twilight. Helt sjukt hur tiden går fort!
Många av er vet nog redan hur obsessed jag är med henne. Jag ÄLSKAR henne! Här kommer en liten video jag slängde ihop:



Och några collagde:




Blev riktigt nöjd med det första. ^^
Det kommer kanske fler små saker till er med Kristen. :) Stay tuned!

Ashley grattar Kristen:


GRATTIS KRISTEN VI ÄLSKAR DIG!!!! HOPPAS DU HADE EN SUPERBRA DAG!
PS. Gud vad jag älskar denna personen... Även om jag aldrig har träffat henne. :D

Kommentarer
Postat av: Kamei :*)

fiin video och bilderna :)!

2010-04-10 @ 00:39:22
Postat av: Therese

Jättebra video! Kristen är helt fantastisk! :D

2010-04-11 @ 17:02:02
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0