Vinnaren berättar om New Moon premiären!

Ni kommer ihåg tjejen som vann resan till L.A. för att gå på New Moon premiären? Linnea? I alla fall... Här har kommit lite info från premiären. Hon var där med en kompis som hette Tara, och här har vi det.. (Jag skriver deras kommentarer under bilderna!)



Jag vill tacka för alla gratulationer jag fick efter vinsten och jag vill även tacka Nordisk Film för den här oförglömliga resan, jag och Tara har haft det helt underbart! Tyvärr fick man inte ha kamera med sig in på premiären så vi fick inte chansen att ta några bilder, men några snälla människor tog kort åt oss och har skickat detta i efterhand!



Direkt efter att vi landat i LA gick vi och hämtade ut våra premiärbiljetter. Det var flera timmar innan premiären skulle börja, men det var redan då helt kaotiskt på gatorna utanför biografen. Vi fick höra att människor hade övernattat på området i flera dygn!



Efter att ha hämtat ut biljetterna och förberett oss på vårt hotellrum (vi bodde på ett jättefint hotell vid namn Palomar) så tog vi en taxi tillbaka till biografen några timmar innan filmen skulle börja. Det var i stort sett omöjligt att ta sig igenom alla folkmassorna och vi var oroliga att vi ens skulle hinna ta oss in i biografen i tid. Jag höll i biljetterna som om det gällde liv och död!



Här har vi tillslut tagit oss in och står utanför biografen, vi anlände samtidigt som Ashley Greene! Det syns knappt men bakom oss är röda mattan som vi gick igenom för att ta oss in i biografen. Man fick varken ha kamera eller mobil med sig in och det var säkerhetskontroller som på en flygplats precis vid ingången.



Filmen visades på tre olika biografer och vi hade turen att hamna på den mest kändispackade! Anna Kendrick satt precis bakom oss och på jakt efter popcorn krockade vi nästan med Rob Pattinson. Efter bion lyckades vi på något fantastiskt sätt ta oss in på efterfesten där vi fick chansen att prata med några utav skådespelarna, bland annat med Christian Serratos.

 

Vi träffade på i stort sett alla skådespelare från filmen, bland annat Edi Gathegi, Justin Chon, Alex Meraz och Noot Seear. Vi fick även chansen att prata lite med Kellan Lutz som gav oss fina komplimanger. Hela kvällen var helt underbar och varken jag eller Tara har nog riktigt förstått vad vi har varit med om. Tack så otroligt mycket Nordisk Film!

Okej jag kan säga att dem ska vara VÄLDIGT lyckliga dem här tjejerna! Jag kan inte säga något mer *AVIS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0