The Runaways rated R?!!!!

OMG!! Nej ni kommer alldrig att gissa!! The Runaways blev en film för vuxna!!! :o Jag läste på en engelsk Twilight sida att den blev 'rated R' sökte lite på internet och hittade att det är från 18 år. Alltså jag är så besviken. Jag ville se den!!!! OMG! Hoppas att den inte blir det i Sverige... gud vad jag e ledsen nu... :'(




Okej... Nu har jag snackat med en kompis frå Spanien som också är en enorm fan... Nu fattar jag VARFÖR det är från 18 år. Tjejen berättade att Kristen och Dakota kommer ha sex i någon av scenerna*, jag tror att ni har hört om att dem ska kyssas, om inte... Ja då får ni reda på det nu. Så ja... Men hittar jag någon länk på internet då kommer jag lägga in den.

* - Jag är inte 100 på det. Men kanske... Kompisen vara ganska säker.. Vi får helt enkelt vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0