Info om Twilight relaterade tidningar...

Då så... Lägger upp lite info om Twilight relaterade tidningar här i Sverige. Jag var på stan idag och då gick jag in på en pressbyrå för att jag skulle se vad det fanns för tidningar ute... Dem här Twilight-relaterade tidningar kan ni hitta ute på pressbyråerna just nu:

-Harpers Bazaar (med Kristen och Robert)    pris: 79;-
-TeenVogue (med Dakota Fanning)   pris: 75;-
-Men's Health (med Taylor Lautner)   pris: 100;-

    



Andra 'skvaller' tidningar:

- J-14   pris: 79;-
- M   pris: 79;-
- Popcorn  pris: 79;-
- Star Pics (tysk)   pris: 59;-
- Movie Mania   pris: 79;-

Jag köpte dem två sista, ville så gärna köpa Haspers Bazaar också... Men det var för dyrt med dem andra... :/ Här är några bilder på tidningarna och deras innehåll:

Den tyska Star Pic hade 5 posters, och där fanns 2 gigantiska posters! + 8 kort/bilder & en massa annat
 

Och den andra Movie Mania som hade New Moon special och var fullproppad av posters och information!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0